Blog Kelab Peminat Novel.  Tetapi masih ada ruang untuk mempromosikan restoran.  Bukan sebarang restoran,  tetapi restoran ini kedudukannya memang bertentang dengan booth ALAF 21.  Bayangkan aroma enak dari masakan didalam restoran ini dihidu oleh pengunjung booth ALAF 21.



Aku telah mencuba laksa yang dijual didalam restoran ini.  Itupun hasil dari komen para sahabat.  Aku katakan "boleh tahan,"  kerana aku memang pakar dalam makanan ini.  Kemana pun aku pergi,  itulah makanan kegemaran aku dan keluarga.  Memang kami seperti tidak jemu dengan makanan itu.  Jadi, aku dapat merasakan apakah makanan itu memang sedap ataupun tidak.



Dan jangan lupa tinggal 4 hari sahaja lagi Pesta Buku ini berlangsung.  Hari Sabtu dan Ahad ini,  keadaan pasti semakin ramai yang berkunjung.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati