Alhamdulillah. Pada hari Rabu, tanggal 19 Ogos minggu lepas, bertempat di Hotel UiTM, Shah Alam, seorang lagi penulis prolifik berjaya dilahirkan oleh ALAF 21 Sendirian Berhad iaitu novelis ALEYA ANEESA.
 Bersama En. Norden , Aleya Aneesa dan Erra Fazira.
Bersempena dengan kelahiran novel ke 5, sebuah majlis pelancaran telah dilaksanakan dengan meriahnya. Majlis telah disempurnakan oleh primadona yang tidak asing lagi di persada seni tanahair iaitu Erra Fazira.


5 buah novel hasil garapan ALEYA ANEESA ialah:


Semusim Rindu - 2005
Kasih Antara Kita - 2006
Janjiku Bersamamu - 2007
Segalanya Untukmu - 2008
Hanya Dia Tahu - 2009


Barisan teman penulis yang turut sama memeriahkan suasana.

Antara soalan yang telah diajukan buat ALEEYA ANEESA ialah:


Novel pertama, 'Semusim Rindu' telah diterbitkan oleh ALAF 21. Bagaimana perasaan anda ketika itu ?


Pertama sekali saya rasa sangat bersyukur pada Allah kerana memberi sedikit kelebihan kepada saya. Terus terang saya katakan, ketika melihat novel itu terbit, saya berasa sangat teruja sebab saya tidak pernah bermimpi yang satu hari nanti saya akan bergelar penulis novel.

Selama ini saya kagum dengan setiap karya dan penulis yang karya mereka saya baca. Alhamdulillah ... akhirnya tanpa saya sedar, saya mampu melakukannya, saya mampu melkukannya seperti mereka yang saya kagumi sejak sekolah lagi.


Alhamdulillah, keluarga yang menjadi tonggak utama penyokong setia kepada perjuangan ALEEYA ANEESA turut hadir memeriahkan majlis. Walaupun ada sebak sewaktu menyampaikan ucapan, namun ALEEYA ANEESA tetap gigih dalam meneruskan cabaran yang bakal mendatang. Ucapan yang lahir dari hati sanubari seorang penulis novel yang sedang meningkat naik.


Buat ALEEYA ANEESA. TAHNIAH dari Kelab Peminat Novel ALAF 21 - ALAF 21 FC. !


Kami tetap menyokong perjuangan anda !
Abang Long

Sekitar majlis yang sama di web Alaf21.

http://www.alaf21.com.my/buletin_isnin/BERITA%20UMUM/prasmian%20nov%20aleya%20aneesa/default.html

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati