Assalamu'alaikum dan salam sejahtera buat semua.

Dikesempatan ini, saya bagi pihak pentadbir Kelab Peminat Novel ALAF 21 - ALAF 21 FC. Dengan ini mengucapkan ,

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI.

Kepada seluruh umat Islam.Juga, saya ingin merakamkan ucapan TERIMA KASIH dan Salam Lebaran. Khususnya kepada Encik Norden dan seluruh staff ALAF 21. Atas segala sumbangan, kerjasama dan penghormatan yang diberikan selama ini.

Jasa dan budi pihak ALAF 21 Sdn. Bhd tidak akan dapat dilupakan. Dan akan dikenang selama - lamanya.Buat semua pengunjung Blog Kelab Peminat Novel ALAF 21 ini, saya juga merakamkan ucapan TERIMA KASIH atas sokongan dan kerjasama yang telah diberikan.

Akhir kata, saya bagi pihak ALAF 21 FC, dengan ini menyusun sepuluh jari, memohon ampun dan maaf, atas segala kekurangan dan kesilapan selama kami menjalankan tugas dan amanah ini.Sekian, Wassalam.

Mohammad Feroz ( Abang Long )
Presiden Alaf21 FC.



Nampaknya Ramadan sudah mula merangkak pergi membawa sinar Syawal yang dinanti. Keriangan terasa di sana sini selain keterujaan untuk kembali ke pangkuan ayah bonda tercinta nun jauh di kampung sana. Bertemu sanak saudara dan kaum keluarga, menyambut hari indah yang penuh bermakna. Sememangnya lebaran ini begitu amat ditunggu-tunggu hadirnya.

Dikesempatan yang terluang ini, saya hulurkan sembah salam, memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat salah dan silap disepanjang melayari blog ini. Atau pun disepanjang mengenali diri ini. Maklumlah, diri ini tidak sempurna. Kadang-kadang tak perasan gitu akan segala khilaf dan sifat buruknya. Manalah tahu, dalam pada menulis apa-apa cerita di blog ini, ada timbul rasa yang kurang selesa.

Saya harapkan semoga pengunjung akan bergembira selalu di hari yang mulia ini. Kalau makan ketupat rendang tu, janganlah lupakan kami di sini. Dan lagi, jangan pula terlebih makan. Nanti kolesterol, gula , darah semua naik. Silap-silap berat badan pun naik jugak. Senyum selalu..

Mersik
Pengendali Blog Alaf21 FC



Salam ukhuwah buat semua pelayar blog FC dan istimewa untuk semua novelis dan kakitangan ALAF21. Maaf jika ada tersilap kata dan tersimpul bahasa.

Moga kita ketemu lagi di Ramadan akan datang. Selamat hari raya dan hati-hati semasa memandu.

Zarina ( Ina )




Kepada semua pengunjung blog ini, warga kerja dan novelis Alaf21, serta teman2 Alaf21FC...Salam AidilFitri diucapkan sempena menyambut Syawal yang bakal hadir.
Semoga ceria selalu serta bergembira disamping keluarga tersayang dan handai taulan. Maaf dipohon untuk segala keterlanjuran kata dan bahasa. Moga kita akan bersua Ramadhan tahun hadapan. InsyaAllah.

Salmah

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati