Satu perkara yang perlu dilakukan oleh saya selaku peneraju Kelab Peminat Novel ALAF 21 – ALAF21 FC, bila bertemu dengan sesiapa sahaja, ialah mempromosikan Kelab. Dan membincangkan apa sahaja urusan yang boleh menggerakkan dan membangunkan Kelab.

Tidak kira bila dan dimana, asalkan sahaja ada kesempatan. Kerana masa tidak menunggu kita untuk bertindak, tetapi kita kena bertindak tanpa sempadan waktu.

(Gambar kiri : sedang berbincang dengan En. Norden )




Dan ada ketikanya saya juga terpaksa menggunakan konsep “terjah”. Malah tidak keterlaluan rasanya untuk saya menyatakan bahawa, saya dan mersik terpaksa untuk “buat muka selamba @ terjah @ ajakpaksa @ ngeteh” untuk mendapatkan sesuatu bahan untuk Kelab atau untuk Blog Kelab.

(Gambar kanan : Menyapa dan bertanya khabar - Rose Harissa)

Andainya ada dikalangan Novelis yang merasakan seperti “dipaksarela” begitu, saya memohon maaf, kerana bagi kami didalam Kelab.

Tiada niat lain, kami melakukan sedemikian, tetapi semata – mata untuk mendapatkan apa sahaja bahan berita untuk tatapan PEMINAT NOVEL ALAF 21.

( Bertanyakan cerita terbaru En. Abu Bakar Daud)

Dan dalam masa yang sama untuk MEMPROMOSIKAN Novel dan NOVELIS itu sendiri.

Sekian.
Abang Long

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati