Kawan-kawan, tengoklah gambar yang sempat saya rakamkan ketika turun ke pesta buku tempohari. Masa tu kerja saya pulak menggantikan si mersik...dok terjah ambik gambar jer....tapi yang bestnya gambar saya ada juga yang tolong ambilkan.

Hari-hari saya bawa kamera digital, tapi asyik terperuk dalam poket jer. Sebab saya ini jenis yang malas nak ambil gambar dan bergambar.

Tapi mengenangkan yang peluang sebegini bukan selalu muncul, saya kena merakamkannya juga.
Terima kasih tidak terhingga kepada Lynn Dayana kerana bermurah hati belanja kami menikmati Pizza sambil sembang-sembang bersantai. Maklumlah kali ini Lynn mengetuai rombongan ke The Mall di mana kelibat Abg. Long & the sons, Violet & sister, Laila Kamilia dan saya sendiri.

Kebetulan waktu sudah menganjak ke jam 2.00 petang, apa lagi, perut masing-masing dah berkeroncong lapar...tambahan pula saya ni jenis berselera makan...hehehe.

Selain Lynn Dayana dan Laila Kamilia, ada juga saya jumpa Anis Ayuni yang cantik manis, Lily Suriani yang murah dengan senyumannya, yang anggun dan menawan dua merpati sejoli....hehehe tak lain tak bukan Lily Haslina dan Norzailina Nordin. Nanti kita letak gambar dia ye..

Ada juga sesi ramah mesra chef-chef masakan dengan Chef Wan. Apa lagi...Lepas itu macam kenal pula seorang yang berdiri paling tepi tu. Siapa lagi kalau bukan Chef Selebriti kita itu, Norzailina Nordin...

Demikianlah serba sedikit kenangan yang dapat dicoretkan. Lagi pun, bukan senang nak duduk bersama novelis nih, apatah lagi dalam bab makan-makan nih.

Semoga tahun hadapan akan lebih bertambah meriah.

Salam sayang, jaga diri.

rosha

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati